Tabung Kebajikan

✿FirSt ThInG FiRsT✿


✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿
✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀

Alhamdulillah...Akhirnya misi untuk memiliki belog tercapai jugak...
Belog ini dibuat hanya untuk menyatakan ape yang aku rase sepanjang aku hidup ini...kire mcm berkongsi rasa la kan....
Ape yang terlintas dan boleh dikongsikan yang terjadi dalam hidup aku...
aku akan coretkan dan abadikan di sini.... Segala kegembiraan dan juga kesedihan.....

✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿





Tuesday, July 03, 2012

:: mY BFF's kaWen + BerTunaNg ::



As-salam...
Sepanjang bulan Jun lepas...ramai gilos geng2 waktu susah dan senang kawen...yang bertunang pon ade gaks...bestnye...maklomlah kan cuti sekolah lah katekan...ape lagi masing-masing sibuk buat kenduri kendara... 

Mane yang sempat aku terjah...aku terjah aje..mane yang tak sempat buat lintas langsung tu..aku mesej awal-awal bagitau aku tak dapat nok pegi...
hehehe...sorry guys...

Ade 2 orang geng kamceng sesangat time tak gaduh aku tu dah kawen...manakala yang sorang lagik tu bertunang....si urul kawen..dan si asya bertunang...dan dua-dua buat majlis pada tarikh yg sama...iaitu 1 Jun 2012...kelam kabut aku dibuatnye..mane satu nak pegi...sorang dekat umah jer...yang sorang lagi nun jauh di Kijal...

Maka..aku decide tak pegi majlis kedua-dua nya...hahaha...kejamkan aku...alkisahnya nak pegi...tp plan punye plan...sorang kehulu aku kehilir...malas nk fikir..jadik nye tak pegi dua-dua majlis tu...kahkahkah...




kan main meriah lg majlisnye...kan...tengok gambar pun dah tahu kan....cantik si asya nih....semoga kekal hingga sampai naik pelamin...heehee :)



Yang ni pulak si urul...Cun plus ensem pengantin lelaki dan perempuan kan....semoga kekal sampai syurga...
Amin...
gembira bercampur sayu bila tengok
teman-teman semua dah berpasangan..
harap bahagia milik aku dan semua.... :)



Amin Ya Rabbal'Alamin.....











3 comments:

Cik Miza said...

insyaALLAH, akan tibe masanya nanti ^^

♥Cik WaniTa BiasE♥ said...

Amin.
Doakan bersame Yaa..
^__^

♥Cik WaniTa BiasE♥ said...

Amin.
Doakan bersame Yaa..
^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...