Tabung Kebajikan

✿FirSt ThInG FiRsT✿


✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿
✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀

Alhamdulillah...Akhirnya misi untuk memiliki belog tercapai jugak...
Belog ini dibuat hanya untuk menyatakan ape yang aku rase sepanjang aku hidup ini...kire mcm berkongsi rasa la kan....
Ape yang terlintas dan boleh dikongsikan yang terjadi dalam hidup aku...
aku akan coretkan dan abadikan di sini.... Segala kegembiraan dan juga kesedihan.....

✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿





Tuesday, March 22, 2011

RInDu dia........T______T



ya.....sy sgt rindu dia skrg ! 
agak lame jugak x jumpa 'mr.nelayan' nih...
org akan pelik dgn aku...
sbb nye 'mr.nelayan' duk dekat aje...
(takde la pulak kalo jerit kuat2 dr tingkap bilik aku ke umah dia tu bley dgr sore 'naikhantu' aku)
agak2 la korang woi..!!
aku ni jenis yang x suke berjumpa selalu...
tu mmg bkn aku ler...
rimas kot jumpa selalu....kitaorg mmg kuat gadoh..
kang x pasal2 dia cacat sbb aku kang...T__T
arghhhhhhhh !!!
malas nk byk ckp lah....
aku rindu dia sangat2 tahu.

"the Only guy u need in ur life is the One that prOves that he needs u in his"










2 comments:

Cik Miza said...

aku rindu kamu jugek..=p

♥Cik WaniTa BiasE♥ said...

Hehehehe..
The same feeling goes with me...
Ekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...