Tabung Kebajikan

✿FirSt ThInG FiRsT✿


✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿
✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀

Alhamdulillah...Akhirnya misi untuk memiliki belog tercapai jugak...
Belog ini dibuat hanya untuk menyatakan ape yang aku rase sepanjang aku hidup ini...kire mcm berkongsi rasa la kan....
Ape yang terlintas dan boleh dikongsikan yang terjadi dalam hidup aku...
aku akan coretkan dan abadikan di sini.... Segala kegembiraan dan juga kesedihan.....

✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿





Wednesday, March 23, 2011

HaR! bErSama YanG iNdaH

hepi..hepi..hepi...
dah lame kot x rase hepi cmnih...
tp lau arwah adik tersayang aku masih ada...
tentu seronok tu beribukaliganda !
T____________T

waktu ari cuti aritu...after siap cuci kereta..
perut berbunyik mintak isi..
dr pagi aku x sentuh pape lagik.......
so...kitaorg decide g mkn.....
orang mau belanja...
kesimpulannye..aku sangat eksaited...hahaha



pompuan nih laa yang beria nak belanja......mekaseh eyhh!!
banyak btol kitaorg mkn...gambar mknan xde la yerp.
kang korang terkejut plak tgk.makanan sampai je teros ngapp weh...lapo tahu !
silalah layan gmbar...aku dah malas nk menaip..xde mood...ngantuk pun ye
haishh...!
puas aku melawan rase ngantok nih..tetap x jd gak...geramm tol..T__T







kami mkn dekat Rasa Mas kt dalam area giant tuh jer..
malas aku nak pegi jaoh2...hahaha
time nih dah habis makan.memang harus la sengeh.
perot kenyang plus dgn org belanja kan..maunye x suke weh..
ekekeke...


semangat.ye sy makin gemoks.*sedey*




maunya x gemuk.asyik makan3..wuwuwu T__T

 

kami order nasik ayam yang set for two punye..banyak weh 
cekadak3 yang ada skali dalam set nih..
pastu kita bley add on 3 benda lg lepas tu...
aku pilih soup + salad + taufu jepon
sedap la jugak...tp kalo x sedap pon aku telan je sume...
janji kenyang kan..ehehe

bile dah kenyang...
ambik gambo senyum smbil pegang perut.
tande suda kenyang dan ade isi.bukan anak la weh...
hehehe...






p/s :) esok2 belanja lagi eh...
lau bleh ari2 pon xpe...:))
kahkahkah.
ok titik.nak g tdo dulu.jumpa lg di lain siaran.teettt.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...