Tabung Kebajikan

✿FirSt ThInG FiRsT✿


✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿
✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀

Alhamdulillah...Akhirnya misi untuk memiliki belog tercapai jugak...
Belog ini dibuat hanya untuk menyatakan ape yang aku rase sepanjang aku hidup ini...kire mcm berkongsi rasa la kan....
Ape yang terlintas dan boleh dikongsikan yang terjadi dalam hidup aku...
aku akan coretkan dan abadikan di sini.... Segala kegembiraan dan juga kesedihan.....

✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿





Thursday, November 22, 2012

:: 17 noVemBeR 2012, akHiRNyE aKu BoLeH SeNyUm ::




As-salam wbt

Bismillahhirrohmanirrahim...
Aku bersyukur Ya Allah dengan segala limpah kebahagiaan yang telah Engkau berikan padaku...
Syukur Alhamdulillah...

Tanggal 17 November 2012 bersamaan dengan 3 Muharram 1434H Hari Sabtu....

Aku telah selamat menjadi tunangan kepada seorang lelaki yang begitu sabar dengan perangai aku selama ini...yang begitu 'tahan' melayan segala kerenah, kemarahan, ke'bebel'an aku sepanjang kami berkawan...
yang dapat menerima ape adanye aku...yang menutup matanye demi perangai aku yang entah ape-ape....yang memekakkan telingenye demi perkhabaran buruk tentang aku...segala-galanye tentang aku....beliau 'telan' semuanya dan 'kunyah' segala rase atas dunia ini sepanjang perkenalan kami.....

Terima Kasih Cinta !!

Dan dengan segala kesabaran aku menunggu beliau...aku telah di'cop' mohorkan oleh beliau, Amir Zuraimi bin Othman....
Lelaki yang menerima diri ini seadanya....

Pada sabtu yang lalu...majlis yang serba sederhana berjalan dengan tenang dan damai sekali seperti yang aku inginkan...Tepat pukul 3 petang..rombongan pihak lelaki datang membawa 5 jenis dulang....
Antaranya ialah :~

1) Sireh Junjung
2) Manisan
3) Cincin
4) Buah-buahan
5) Sepersalinan Kain Pasang




Akhirnya...ape yang aku tunggu sudah pun berlaku...
cincin sudah dijari tanda sudah dipinang tetapi belum HALAL...
ade lagi satu langkah ke depan untuk memasuki fasa HALAL itu....
In Shaa Allah...
Sampai suatu saat kami berjodoh.....saat tok kadi mengatakan kalimah "Sah"....
maka saat itulah aku berjanji pada hati, 
akan ku serahkan segala kasih sayang untuk bakal suami tercinta...
semoga kebahagiaan menjadi milik kami berdua selama-lamanya...
dan semoga ikatan pertunangan ini kekal sehingga ke jinjang pelamin....
doakan aku ye ^_^

In Shaa Allah...tahun depan...hikss.. :)
Segala-galanya di atas izin drNya, Allah swt...
:))




Muka eksaited....hahahha....malu jerk...Cincin disarungkan oleh kakak beliau...kak ida...memandangkan encik tunang a.k.a mr.nelayan dah tiada kedua ibu dan ayah lagi....kakak sulung beliau lah yang ambil alih tugas ini....




Aku ingat lagi saat ini....kak ida sempat berbisik...

"sejuknye tangan ***, mcm pegang ais"

kahkahkah...
gilerrrrrrrrrrrrrrrrrr tak seram sejuk wuiii....
sekali dalam seumur hidup kot....
biaselah kan...bende yang tak pernah dialami sebelum ini...
cuak tuh tetap bertandang di dalam hati kecik ku ini....
hehehe...
T__________________T
"menangis dalam gembira"




Yeay !! Dapat cincin...!!
 Alhamdulillah....
Ku bersyukur kpdMu YaAllah




Dialah Di Hati...eEcewWahh !!





||||| We are officially ENGGAGED |||||












7 comments:

izyantyPersonalTaste said...

taniah...slmt bertunang :)

NinaMissKechik said...

tahniah!!! smg berkekalan ^^

http://ninagadisslumber.blogspot.com/

♥Cik WaniTa BiasE♥ said...

thanks uolss..:)

~cinderella~ said...

tahniah kak ayu!!

♥Cik WaniTa BiasE♥ said...

tQ ~cinderella~ heeee :D

awak biler lagik...??

Cik Miza said...

lame i tunggu u hapdet kisah ni... eksaited nak ucap tahniah punye pasal.. hehehe..

sekali lg, tahniah k'yu cyg.. ^__^

♥Cik WaniTa BiasE♥ said...

cik miza : wahahaa...lame ek u

tunggu...kihkih...byk sgt gmbr..

x thu nk ltk ne satu...nti akn ade update lg..stay tuned !! :))

mekasih yaa miza cyg !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...