Tabung Kebajikan

✿FirSt ThInG FiRsT✿


✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿
✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀

Alhamdulillah...Akhirnya misi untuk memiliki belog tercapai jugak...
Belog ini dibuat hanya untuk menyatakan ape yang aku rase sepanjang aku hidup ini...kire mcm berkongsi rasa la kan....
Ape yang terlintas dan boleh dikongsikan yang terjadi dalam hidup aku...
aku akan coretkan dan abadikan di sini.... Segala kegembiraan dan juga kesedihan.....

✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿





Tuesday, November 27, 2012

:: FRoM HiM AnD FRoM Me ::




As-salam wbt....

Alhamdulillah genap 10 hari aku menjadi tunangan beliau....
aku bahagia walaupun dia sentiase sibuk...
aku pon sibuk....
ekekeke....


 Dia berada di kerteh sana...manakala aku di kuala terengganu...
Jarak beberapa ratussssss kilometer yang memisahkan kami ini 
yang membuatkan kami jarang keluar...
itu aku kira sangat bagus...
lagipon kan waktu dalam tempoh ini...
sangat di tegah dalam Islam itu sendiri kalo
asyik jumpa aje...
takot-takot mengundang fitnah...
kate-kate fitnah ini lebih tajam dr mata pedang tahu...
Nauzubillah...
Semoga aku sentiase terpelihara dr fitnah manusia...
Amin :)


Itu ari...entri sebelum nih aku tak sempat nak letak kan sekali
gambar-gambar hantaran dr pihak en.tunang tu ...
dan jugak dr pihak aku kpd en.tunang...
so sekarang baru aku ade mase untuk "up" entri berkenaan itu...
takut-takut boleh dijadikan
sebagai "sample" untuk kenkawan aku..
yang bakal memasuki "fasa" macam aku...
InsyaAllah...Amin...





Ini lah hantaran dr pihak aku untuk en.tunang tersayang....
Ini adelah kain baju melayu...
memandangkan aku suke purple...
aku beli kain kaler purple...
heeee :D





Okehh...ini cupcake kepada en.tunang jugakk...
tulisan kat atas cupcake itu tak nampak...
how sad i am...lain yang di tempah...
lain design yg aku dapat...
penyudahnye terima aje ler...
tokey cupcake nih kate...
"tak payah bayar lah..sy akui kesilapan sy...sy kasi free kat awak"
Haaa...ko !!
FREE Hokey !!
Trimekaseh daun keladi...Alhamdulillah..
Agak mahal jugak kots cupcake nih...RM 70 
Tapi dia kasi RM 65 kat aku.... 
memandangkan kazen aku yang "deal" dgn diorg...
Tup-tup tak payah bayar pulak...
So itu aku anggap rezeki yang tak disangka-sangka...
Hadiah di hari pertunangan kots !!

Yang dibelakang itu adelah Tuala...
pink tau !!
HehEhEhhEE...
Gubahan nih sume bukan dari air tangan aku...

Aku kan buntu idea time tuh...
So....untuk menyenangkan keje aku...
Aku angkut sume barang-barang yang aku beli...
Aku pegi henyakk dekat kedai yang jual alatan
gubahan perkahwinan...
HAa....korang buatlah bagi cecantik...
tapi aku dah siap-siap bagitau kat org tu...
aku nak kaler pink !!
obses benor wey.. !!
TeeHEEe  :D



Black Forest Cake

YummYY !!
Tapi ini untuk en.tunang....dia x kasi aku cake pon...
manisan jerk...
Takpe...Trimekaseh jugak..




Dan juga sebakul besar buah-buahan untuk beliau...
Tunang jer kan...
 Cukup lah 5 dulang berbalas 5
Adil & saksama...
Hee :D




The hantaran from him...
Thanks luv.. !!




Closed up sikit...
Just simple & nice...
Suke.....suke.....dan.......suke....!!






Hmm...Sekian dulu laporan dr sy...nanti citer pasal kisah baju & pelamin pulak yer...
ade citer di sebalik semuanye...
:))




Thanks For Every Single Thing U've Done To Me, Luv !!



Oukeh,Bye ! 
*= __ =*










No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...