Tabung Kebajikan

✿FirSt ThInG FiRsT✿


✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿
✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀

Alhamdulillah...Akhirnya misi untuk memiliki belog tercapai jugak...
Belog ini dibuat hanya untuk menyatakan ape yang aku rase sepanjang aku hidup ini...kire mcm berkongsi rasa la kan....
Ape yang terlintas dan boleh dikongsikan yang terjadi dalam hidup aku...
aku akan coretkan dan abadikan di sini.... Segala kegembiraan dan juga kesedihan.....

✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿





Friday, July 06, 2012

:: Bile SeMua Org KeJe...TaPi Aku aMbiK CuTiiii.........HaruSlah akU hEpii ::



As-salam wbt...
Minggu lepas banyak kotsss waktu aku tak masuk ofis...
ekekeke...
Masuk ofisss ari Ahad...Isnin n Selase aku siap-siap apply cuti...
masuk balik Rabu...
Then..Khamis aku kena bertugas jaga 'booth' untuk promosi....
so..itu consider as a Outstation...
Sangat bestttt...
Sunyi sepi ofis bile makhluk seperti aku...
tak wujud di ofis..
hahahaha....




Sebenarnye...aku pegi holiday ke kemaman then langkah panjang
skit terus pegi jalan-jalan cari pasal
ke Kuantan....
elehhh...Kemaman ngan Kuantan jerk pungg...
kansss..
Dah bile boring...dicampur dengan pulus nye ade....maka
wujudlah holiday yang tak dirancang itteww...

Macam biase...ajak si ciel sekali...
peneman dikala itu...
drive pepagi menuju ke Kemaman....
betolak pukul 9 ++ am...
pecut selaju yang mungkin...(tipu jek)
tak singgah mane-mane pungg kecuali isi minyakk...
sampai-sampai...
dekat nak masuk waktu zohor dah...
kul 12.30 pm camtu gakss..


Sampai-sampai jerk....lepak dulu kejap...
kasi lenguh ilang dulu...
sila abaikan makhluk gemuk berbaju biru itu...
dan fokus pd mekbi ittew sahaja...
hahaha

Sebenarnye aku menunggu kawan aku lagi duaorang...
dia tengah setel keje dia...
dan nanti aku akan pegi ke Kuantan dengan kawan aku 
lagi duaorang nih ler...

Dalam tak sihat pungg aku bleh lagi holiday kansss...
kena selsema campur nak demam ko malam tuh....
haihh...
tapi bile masuk bab berjalan dan berjimba-jimba
a.k.a bersopim...
terus automatik demam ngan selsema nih
aku tolak tepi...buat-buat lupeeee sakitt...
hehehe...




Waktu yang ado tuhh...aku pulun amek gambor...lame ler jugokk
aku tunggu kawan aku duaorang tuh tibe...
dicampur dengan perut lapor...
sengaja aku tak makan lagik...
sebabnye nanti nak makan sesama duaorang tuh lerrr...



Bile meroyan time bergambo tibe....dah x bleh uat ape dahh...




Okeh....citer ke Kuantan akan bersambung di entry yang laen yerp...
aku dah malas...
mr.nelayan ade balik...
so nk spend mase togeder-geder...
ade 'date' uollss...
hikhik...








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...