Tabung Kebajikan

✿FirSt ThInG FiRsT✿


✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿
✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀

Alhamdulillah...Akhirnya misi untuk memiliki belog tercapai jugak...
Belog ini dibuat hanya untuk menyatakan ape yang aku rase sepanjang aku hidup ini...kire mcm berkongsi rasa la kan....
Ape yang terlintas dan boleh dikongsikan yang terjadi dalam hidup aku...
aku akan coretkan dan abadikan di sini.... Segala kegembiraan dan juga kesedihan.....

✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿





Sunday, July 01, 2012

:: Akan Tibe Jua Waktu & KetiKa Itu ::


As-salam wbt...
berhabuk blog...
malas nk cleaning...vacuum hilang tak jumpa carik..
penyapu pon same...biarkan saje berhabuk banyak-banyak....lagipon takde sape kot nk bace blog nih...aku yg taip aku sendiri jugak yg bace...kan..


Dilema perasaan skrg nih...takde tempat untuk diluahkan..
balik-balik dekat blog nih jugak yg terpakse dengar 
ape yang terbuku di lubuk hati kecil nih...hihi
Eh...baru aku perasan.Tiap kali awal bulan jer mesti blog aku ber'apdet' kenzss...pandai betul mood aku nih...
reti setup sendiri..
hahaha..

hormon skrg x stabil sgt..jdnye bile time-time camni tibe...
merapu aku akan ke tahap tinggi ler...
dah dekat nk sambut Ramadhan...
ade ler dlm 19 hari lagi camtu...
InsyaAllah.

Lepas tu...Syawal lak...
bile tibe syawal..maknenye ari raye....
bile ari raye...
mesti seronok....
time kecik-kecik ye ler seronok...
dah skrg bile dah nk 'petang' 
dah takde rase ape lg dah...
hahahha....

ok nih bru nk citer yg berkenaan ngn tajuk post...
merapu meraban...bru pegi masuk isi...
kahkahkah

Alkisahnye ade ler maknosia tuh..
berjanji akan ada suatu yg penting bakal berlaku...
dlm hidup aku selama tet tett tettt ( umur adalah rahsia ) nih...
ape yg penting sgt...??
takpe ler aku simpan sndiri dlm kocek kecik aku nih...
kang kalo heboh-heboh kang...
mcm x seswai lagik..sbb nye blom wat preparation pon... ;P

Lantak situ...tp hati aku nih...mcm berbelah bagi kpd 8 bahagian..
byk sgt dlm kepala nih duk fikir...
haihh...boleh kematu kepala hotak nih jwbnye nanti...
apekah akan tibe jua...ataupun hanya sekadar penyedap halwe telinge aku yg sebelah kejap dengar kejap tidak nih...

biarkan masa berlalu bersama kate-kate beliau...
aku disini tetap menunggu perkhabaran yg indah-indah saje..
penyedap ati aku sebenarnye..
sbb aku tak yakin sgt dgn kate-kate beliau.



sekian, wassalam :)











2 comments:

Cik Miza said...

moga perkhabaran indah itu akan jadi kenyataan sis ^^

♥Cik WaniTa BiasE♥ said...

Insyaallah...
Amin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...