Tabung Kebajikan

✿FirSt ThInG FiRsT✿


✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿
✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀

Alhamdulillah...Akhirnya misi untuk memiliki belog tercapai jugak...
Belog ini dibuat hanya untuk menyatakan ape yang aku rase sepanjang aku hidup ini...kire mcm berkongsi rasa la kan....
Ape yang terlintas dan boleh dikongsikan yang terjadi dalam hidup aku...
aku akan coretkan dan abadikan di sini.... Segala kegembiraan dan juga kesedihan.....

✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿





Friday, January 20, 2012

:: Izwan Pilus MeNingGaL DuniA ::


Assalamualaikum wbt....

Hoyehhhhhh......!! Weekengg datang lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii (terlebih bahasa ibundaku tercinta)...Al-maklom lah untuk org yg bekerja 8am-5pm bersamaan 8 jam macam aku...weekeng itu aku akan manfaatkan sampai lebam...teehee... ;))

Hari jumaat adalah hari berfoya-foya ye kawan-kawan sekalian....td kuar pegi beli n belahh jer pong...pegi bli pedal ayam...peverettt tuuuuu !! Balik-balik jer...tengok lappy aku padam...gelap jer skrin dia...aku dah bajet dah...mesti aku lupa nk cas td....;( Apelagi, terus pasang plug,on lappy....cepat-cepat mcm lipas kudung cau pergi mandiiiiiii.....

S0, after selesai mandi n solat segala mak nenekkk....aku terus mengadap lappy nih...terkejut weh....tengok-tengok kt home mukabuku....ade tajuk nih...


"Izwan Pilus Meninggal Dunia, Al-Fatihah "



Terkejut sesangat...terus dalam fikiran aku ingat balik muka dia...dia sakit ape eh ? Biler bace citer tentang dia, katenye arwah terkena jangkitan kuman pada saluran pernafasan.Terdiam sebentar...sebak terasa....kembali otak teringat pada arwah adik...cepat-cepat aku istighfar...sedekahkan Al-Fatihah banyak-banyak...



Tidak sesaat, seminit pun jika sudah ketentuan Allah untuk mengambil nyawa kita...tidak kire kita muda atau tua...Janji Allah janji mutlak...Janji Allah janji pasti....Ape-ape pon kita sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah...Al-Fatihah.



 Gambar terakhir arwah Izwan Pilus sewaktu di hospital...Sejuk mata memandang.





P/S : Jika jadi, esok aku akan ke Kuantan.... ;))







 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...