Tabung Kebajikan

✿FirSt ThInG FiRsT✿


✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿
✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀

Alhamdulillah...Akhirnya misi untuk memiliki belog tercapai jugak...
Belog ini dibuat hanya untuk menyatakan ape yang aku rase sepanjang aku hidup ini...kire mcm berkongsi rasa la kan....
Ape yang terlintas dan boleh dikongsikan yang terjadi dalam hidup aku...
aku akan coretkan dan abadikan di sini.... Segala kegembiraan dan juga kesedihan.....

✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿





Monday, October 15, 2012

:: eHikSssssSss ::



As-salam wbt

Sejak dua menjak nih aku asyik sakit kepala aje...
di campur dengan batuk sekali dengan asma...
haih...risau jugak ler...
bukan aku mengeluh tetapi
 banyak sangat segala mak nenek yang belom setel sepenuhnye lagi...
semakin ari semakin dekat...
masa sentiase berjalan...
takde nye depa nak nunggu aku yang terkedek2 nih..
sedor ler diri sikit...
hehEhe

Orang kate nak senang buat ape-ape..
kena buat List-to-Do dulu...
aku buat ler...
dah buat aku padam balik...
buat-buat aku padam balik...
asyik-asyik padam..
asyik-asyik padam...
satu haperrrr pon tak jadik...
haihh....
mengeluh lagik...

Aku tak reti weh...
mane nak mula dulu...
try pegi Mokcik Gugel...
balik-balik aku tertido...
hahaha...
terus tak jadik haperr pon sekali lagik...
Mungkin awal lagi kot nih...
ayat pujuk hati oleh otak dah bermula...
tp hati takmo terima...

Mr.Nelayan takde dekat...
achaner aku nk uruskan sorang-sorang...
hmmm....
at last aku ajak PA aku....
mujur si ciel sentiasa ade waktu aku 
memerlukan pertolongan...
di saat-saat macam nih...
tak cukop kaki dengan tangan aku
nak buat sendiri...
aku gunakan kaki dengan tangan si ciel sekali..
hakhak...




Mujur dia sanggup aje menjadi peneman...
takde lah pulak dia merungut...
depan-depan...
kalo belakang-belakang takde nye aku kesah pon..
haha...
Aku terpakse ajak dia...
sebab nye bukan aku tak boleh buat sensorang...
tetapi....
macam tak best kot sensorang..
lagi pulak boleh bertukar tukar idea...
haaaa...gittteww !!
ehiksss...




Muke ade senyum walopon dalam hati....
 siap dengan ombak tsunami lagik kejadiannye...
nih baru fasa kedua....
aku dah kelam kabut tak tentu arah...
nanti dah nak masuk fasa ketige...keempat...kelima...
seterusnye fasa ke-10....
achanerr agaknye aku jadik kan..??
hahaHAha...














No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...