Tabung Kebajikan

✿FirSt ThInG FiRsT✿


✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿
✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀

Alhamdulillah...Akhirnya misi untuk memiliki belog tercapai jugak...
Belog ini dibuat hanya untuk menyatakan ape yang aku rase sepanjang aku hidup ini...kire mcm berkongsi rasa la kan....
Ape yang terlintas dan boleh dikongsikan yang terjadi dalam hidup aku...
aku akan coretkan dan abadikan di sini.... Segala kegembiraan dan juga kesedihan.....

✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿





Tuesday, October 16, 2012

:: Di SuaTu HarI yaNg TeNanG ::




As-salam wbt . . .

Dikala bosan melanda...
mula lah otak ligat fikir nak buat sesuatu...
makanye idea untuk pergi car wash yang dah lame terpendam.... 
tetibe muncul...
Ape lagik...bersiap alakadar...
ZasssSs Wassap si ciel
*Ciel lagik kenss*
Ajak dia kuar...
Then....
She replied . .
"Ok"

Tak sampai setengah jam...
aku dah sampai depan umah dia...
punye lah eksaited...
dia pon pelik...
kenapekah sangat cepat untuk aku bersiap pada ari itteww...
hakhak ^^
selalunye kalo janji waktu sekian sekian....
sejam lepas tuh baru ler aku tercongok depan muka dia...
tetapi ari tu...
mood bosan aku 'activated' cepat sgt...
lagik satu aku jenis yang tak boley tgk si mekbi tu bedebuu...
rase tak enak di dalam jiwe..
hahAhahA ^^





Kami ke car wash yang dekat dengan umah aku jerk...
aku selalu ke sini...
perkhidmatan setakat ini sangat sangat memuaskan ati...
tu yang aku tak pegi tempat lain dah...
setia pada yg satu...
yer...!!
Jangan di tanye kenapa aku tak cuci sendiri...
jawapan dia...
M A L A S !!
gud kan....HehEHe






Biase ler bile dah lame sangat menunggu si mekbi tuh...
maka penyakit sawan 'flash' tetibe je muncul..
dah tak bleh buat ape dah..
layan kan ajer..
hihi ^^

Lame ler jugak kami tunggu turn...
sebab nye ade 2 buah kereta sebelum kami sampai..
so...kami duduk ler dulu menunggu giliran..
Tengah-tengah menunggu tu...
awan mendung pon tibeeeeee
ari mau hujan..
hmmm..
achaner nihh..
tukang basuh si mekbi dah kerling kat aku..
sambil senyum senyum...
"kalo keta nih dtg nk basuh...langit yg cerah leh tetibe gelap"
huwaaaa...
selalu mcm tuh weh..
penah byk kali gak...waktu tu elok je panas...
tibe turn si mekbi...terus hujan rintik3...
menjadi lebat selebatnye..




Tetapi...
Alhamdulillah...syukur Ya Allah..
allah makbulkan doa hambaNya...
Hujan tak jadik turun..
hanya cuaca aje mendung...
awan ujan dah bwk air ujan tuh pegi tempat lain...

Kalo tak....sesaje jer habis dobelas hengget...
HahaHAha




Hokeyhhh !!
Si mekbi dah kilat kilat...
Moh ler kita balik...
sblm balik...
HarussssSsss ler
begambo !!
^________^
senyum lebar lebar melebihi kelebaran bulan !!
hikhik . . .

Sekian, Tamat citer ari itu....siap satu entri...
wuwuwu












No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...