Tabung Kebajikan

✿FirSt ThInG FiRsT✿


✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿
✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀

Alhamdulillah...Akhirnya misi untuk memiliki belog tercapai jugak...
Belog ini dibuat hanya untuk menyatakan ape yang aku rase sepanjang aku hidup ini...kire mcm berkongsi rasa la kan....
Ape yang terlintas dan boleh dikongsikan yang terjadi dalam hidup aku...
aku akan coretkan dan abadikan di sini.... Segala kegembiraan dan juga kesedihan.....

✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿





Monday, April 02, 2012

:: WaH...BuLaN aPrIL dAh..... ::

Assalamualaikum wbt....pejam celik pejam celik pastu pejam lgi tak celik2 dah...hahaha..dah masuk bulan 4 yer...kejap aje masa berlalu...tak tunggu aku yg serba-srbi lambat nih...hermm.... ;'(


Azam utk tahun nih pon belum terlaksana lagik...aduhai...bertahan lah wahai hati...banyak jugak perkara yang tak di sangka-sangka terjadi sepanjang ari-ari yg aku lalui...sumenya itu memberi aku pengalaman...mematangkan aku yang separa matang nih..hihihi...papepun...Alhamdulillah...syukur pdMu Ya Allah...aku masih lg bernafas di bumiMu ini...




Gambar nih bukti aku semakin membesar dgn sihat walafiat..
Nk kuwus...sobsobsob T__T








P/s : sdg menunggu sesuatu yg belom dalam genggaman...tp aku akan cuba juga sehingga berjaya...!! Mode : Berdoa bersungguh-sungguh.







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...