Tabung Kebajikan

✿FirSt ThInG FiRsT✿


✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿
✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀

Alhamdulillah...Akhirnya misi untuk memiliki belog tercapai jugak...
Belog ini dibuat hanya untuk menyatakan ape yang aku rase sepanjang aku hidup ini...kire mcm berkongsi rasa la kan....
Ape yang terlintas dan boleh dikongsikan yang terjadi dalam hidup aku...
aku akan coretkan dan abadikan di sini.... Segala kegembiraan dan juga kesedihan.....

✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿





Monday, March 05, 2012

:: sElaGi tAk daPat selagi Tu Tak PuaS Ati ::





Ini bukan citer pasal jodoh ke hape yer...
ini citer pasal contact lens yang dh berbulan-bulan lamenye tak tukar baru.....
jangka pakainye 3 bulan aku pegi rembat sampai 9-10 bulan...hahaha...
nasib tak tumbuh ketumbit mate aku nihh...
ngade-ngade sgt tau !!

aii....geli pulok menebeng ckp manje-manje...
puiii...

ok..meh sambung citer...lepas dh penat skodeng FB
mane yg jual lens murah-murah...
maka dah ade yg berkenan di ati kecik ku ini...
chewwahhh....

tgk punye tgk...
belek punye belek....
soal-jawab bertalu-talu...
baru aku tahu..kedai online tuh 
sebenarnye wujud je kat tempat tanah tumpah darah aku ni..
kt terengganu jer pong..

buang karan aje duk tanye
bile date paling cepat utk pos sampai...
after payment has been made...
rerupenye kedai dia 80 langkah @ lebih
jer dr umah aku....
cisdel betul...
kuikuikui...


cepat-cepat drive keta mcm jin mate satu
pegi ushar kedai tuh..
setelah pusing 86 kali mencari dok jumpa-jumpa...
at last jumpa jugok akhirnye...
hui...syukur Alhamdulillah...


pegi ofis berangan ler aku esok...
pakai lens yg baru bli...
rembat 2 pasang terus wuii...
dah katenye murah kan...
hambikkk aje ler...





hah..tu dia...
tercongok dalam botol..
yg lagi sepasang tuh aku dah gune dah..
yg nih uat stok...
ber'munge-munge' lah nti mata awak...
kate abg yg jual lens nih...
hahahaha...
arh...abaikan...
janji aku dah ade lens baru...
yeeehaaa.... !!


Babi.Eh silap...Babai !!





mOod : tidak berapa elok akibat 'AllahberiCuti '
nok maroh org jer kerja aku...haippp !! tampo kangg !!
=))









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...