Tabung Kebajikan

✿FirSt ThInG FiRsT✿


✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿
✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀

Alhamdulillah...Akhirnya misi untuk memiliki belog tercapai jugak...
Belog ini dibuat hanya untuk menyatakan ape yang aku rase sepanjang aku hidup ini...kire mcm berkongsi rasa la kan....
Ape yang terlintas dan boleh dikongsikan yang terjadi dalam hidup aku...
aku akan coretkan dan abadikan di sini.... Segala kegembiraan dan juga kesedihan.....

✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿





Friday, February 03, 2012

:: MoOd RaJiN DaTaNg ::









Assalamualaikum wbt.....






Bismillahhirrahmannirrahim....Wahai selsema dan demam dan segala sakit-sakit lain...segera lah meninggalkan diriku yg lemah ini...sesungguhnya aku tidak tahan utk menanggung kesakitan ini...Ya Allah..ampunkan dosa-dosaku..Amin Ya Robbal a'lamin...


Yeay...sesudah doa dan zikir selawat ke atas Nabi junjungan Muhammmad s.a.w waktu aku selesai solat subuh td....aku tak sambung tido...tetapi mengenangkan haiwan peliharaan aku...meow2 aku belom makan...aku jengah diorg...elok je disitu...nanti kedai dah bukak...bru korg buleh bekfas ya meow...

Semalam outing lagi...lepas aku balik kerja...tapau mcD...terus gerak ke pantai...ala...kt trganu nih..mane je buleh pegi...balik-balik pantai...tapi syok woo duk atas pasir...mengabiskan masa yg terluang..sambil-sambil makan....Ya..sangat seronot..


Dah lama kot tak lepak-lepak ngabiskan masa cenggini...maklom la..keje...pegi keje tanah masih tak nampak...balik keje pon cuaca dah gelap...dah malam....

Jadi hari semalam adalah hari senang suke ceria bersama org-org yg best...maunye tak....bersembang sampai dah nak malam sambil mkn-mkn....tak sedar ari dah pon gelap gulita...hehehe...




Gambar wajib adeeeee.....hehehe ;))




Selagi buleh makan dan minum....kite jangan abaikan....makan ler sampai naik tembun.... ;P









Aii...hepi nampak..??Kate demam...??Kalo begambo...demam pun buleh elok....hihi









:: Photographer ::



Pengakhiran citer...ku pegi snow wash....nak mandikan mekbi....dah becapuk ku tgk debu di badan dia...kesian pulak....yg sedihnye tgh-tgh diorg 'kherjong'(baca:cuci beria-ria) mekbi......jeng-jeng-jeng..







Sekali hujan rahmat turun....hujan di malam jumaat.....habis basah kuyup mekbi....hurmm...ape nak di kate lagi...redah aje ler....Sekian...






P/s: teringat spagheti kazenku masak...uishh..bestnye...terai buat la nanti...























No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...