Tabung Kebajikan

✿FirSt ThInG FiRsT✿


✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿
✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀

Alhamdulillah...Akhirnya misi untuk memiliki belog tercapai jugak...
Belog ini dibuat hanya untuk menyatakan ape yang aku rase sepanjang aku hidup ini...kire mcm berkongsi rasa la kan....
Ape yang terlintas dan boleh dikongsikan yang terjadi dalam hidup aku...
aku akan coretkan dan abadikan di sini.... Segala kegembiraan dan juga kesedihan.....

✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿





Thursday, February 02, 2012

:: MaLaSssSss ::

Assalamualaikum wbt....

Aku kalo citer bab malas nih aku memang handal...bila ari Khamis muncul..penyakit malas untuk rajin-buat-kerja semakin menjadi-jadi...haishh...automatik kot mood berubah...yang aku heran nya..ari Khamis ler keje berlambak-lambak...hurmmm...dah la arini sampai kul 3.30 ptg sahaja....aiyayaya...sempat ke tidak nih nk siapkan nih..

Lepas tu..mula lah mcm lipas kudung...tak pon macam itik pulang petang...terkedek-kedek nk siapkan keje yg bertimbun mcm bukit nih...aiiishhh...


 Pic mokcik Google punyee...pinjam jap mokcik ea....

Macam betul jer kan schedule di atas tu kan...kikiki...Tu jadual ari Khamis aku ler...ari lelain aku rajin weiii....sila lah percaya...aku seorang yg rajin...duk je di kerusi nih haaa...ngn org pon aku tak minat sembang...tak thu la knp... :-P hahahaha...

Pasal schedule tu..aku berani kerat jari ler..sume org pun same gak mcm aku...jgn nak kate 'tak' ler wuiiii...asal ari khamis aku malas.....asal malas jer ari khamis...memang sinonim jer kan...haaa...gitu ler aku kalo Khamis menjelma...


Yahuuuu...balikkk awal...best...best..best !!!






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...