Tabung Kebajikan

✿FirSt ThInG FiRsT✿


✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿
✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀

Alhamdulillah...Akhirnya misi untuk memiliki belog tercapai jugak...
Belog ini dibuat hanya untuk menyatakan ape yang aku rase sepanjang aku hidup ini...kire mcm berkongsi rasa la kan....
Ape yang terlintas dan boleh dikongsikan yang terjadi dalam hidup aku...
aku akan coretkan dan abadikan di sini.... Segala kegembiraan dan juga kesedihan.....

✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿





Friday, February 10, 2012

:: kaFe KucInG kO...BukaN kaFe kUcInG Aku...Wahahaha !! ::




Assalamualaikum wbt...

Syok nye wey...!!Aku suke.....!!Alkisahnye aku ade terbaca pasal kt Jepun ade kafe untuk kucing...Kedengaran not-so-familiar....pelik kan...kucing pon ade kafe....weeeewuuuu....cool sgt kan...i like....kalo lah kat mesia nih pon ade jugok...mau aku bertenggek tetiap ari ko...7/24 lahh muke aku ade kat situ...x jd keje buat lah...hadoi...kikiki

Hantar

Kat Jepun nih kan, kucing dihantar ke satu tempat yang dinamakan kafe kucing bertujuan untuk kucing bermain, relax dan bersosial dengan kucing-kucing yang lain...Amik ko !! Tujuan dia 'bersosial'....hahaha...kucing pon reti nak sosial-sosial nih....Agaknye lah kan ngape kucing-kucing aku kat umah nih kurang 'senyum' di sebabkan kurang sosial kot....dah aku kasi letak dalam sangkor..mane reti sosial memanjang...kesian pulak...

Teringin aku nak ngantor anak-anak buluss aku pegi tempat cenggitu....at least kebajikan dia terjaga..bukan maksud skrg dia tak terjaga..tapi aku kurung dia...mane yg tak kurung tu takpe..merayap je keje depa...yang berkurung tuh bukan hape...tanak kasi dia gaduh...kucing di romah aku nih not-so-friendly weiii....


Bayaran

Dengan bayaran antara RM15- RM21, pencinta kucing di jepun akan menikmati kopi panas sambil dikelilingi beratus-ratus ekor kucing. Meluangkan masa menemani kucing walaupun sejam....Syokkk wOoo..Ianya mampu menenangkan pemikiran manusia, dan jika korang tertekan dengan kerja...Teringin nk pegi...bestnye kalo berade dalam kafe tu...buleh pegi saneeeeee......dah buleh aku berangan.....murahnye lahai....sanggop nih.....

 

Kebersihan 

Bagi menjaga kebersihan, pengunjung dikehendaki memakai stokin dan selipar pakai buang, begitu juga dikehendaki membasuh tangan mereka dengan antiseptik....




Haishhh...teringin nak pegi (ya..dah brapa kali taip teringin nk pegi)...kalo ler wujud kat mesia nih..alangkah bestnye lah....!!




Woohooooohooo....!!
Seronotnye ko.....tak tahan aku nengok gmbo nih lelameeeee.....grrrr >..<
*nak pegi*











No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...