Tabung Kebajikan

✿FirSt ThInG FiRsT✿


✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿
✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀

Alhamdulillah...Akhirnya misi untuk memiliki belog tercapai jugak...
Belog ini dibuat hanya untuk menyatakan ape yang aku rase sepanjang aku hidup ini...kire mcm berkongsi rasa la kan....
Ape yang terlintas dan boleh dikongsikan yang terjadi dalam hidup aku...
aku akan coretkan dan abadikan di sini.... Segala kegembiraan dan juga kesedihan.....

✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿





Wednesday, July 27, 2011

MeRInduiiiiiii........

        
 Assalamualaikum wbt......


Dah lame kot ku x hapdet blog nih...dah bersawang dah agaknye...erm...arini Rabu, 27 Julai 2011.....dah 7 bulan arwah adik tersayang aku pergi meninggalkan kami....dia meninggal pada 18 Disember 2010.........setiap detik jiwa dan hati ini senantiase merindui arwah....kadang-kadang aku rase macam tak boleh terima semua ini....tapi aku sangat yakin pada ketentuan Yang Maha Esa........semuanya berlaku begitu pantas....T____T






Ramadhan hampir tiba....diikuti pula dgn Syawal.....walaupun Ramadhan lagi beberapa ari...tapi aku dah start terasa kesayuan...entahlah...Ramadhan kali nih agak berbeza.....kalau dulu tiap kali bulan pose tiba...aku dgn arwah sgt teruja....dah start plan macam-macam untuk raya...hehehehe..nanti nak bukak puase kat mane....tahun ni nak cat rumah kaler ape...ruang tamu nak cat ke tak nak...langsir nk tukar ke tak.....hurm...banyak lagilah plan-plan nye tu....arwah sgt eksaited.....



Tapi....untuk tahun ini....aku dapat rasekan suram aje nanti suasananya..... :( Semoga kehadiran Ramadhan kali ini dapat menguatkan hati kami sekeluarga untuk menempuhinya walaupun tiada insan-insan yang kami sayangi di sisi....amin......aku sentiasa doakan agar arwah tenang di sana dan ditempatkan bersama para kekasih Allah...






Amin.









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...