Tabung Kebajikan

✿FirSt ThInG FiRsT✿


✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿
✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀

Alhamdulillah...Akhirnya misi untuk memiliki belog tercapai jugak...
Belog ini dibuat hanya untuk menyatakan ape yang aku rase sepanjang aku hidup ini...kire mcm berkongsi rasa la kan....
Ape yang terlintas dan boleh dikongsikan yang terjadi dalam hidup aku...
aku akan coretkan dan abadikan di sini.... Segala kegembiraan dan juga kesedihan.....

✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿





Saturday, May 21, 2011

SEdaP kE ??


       Aku kan...duk heran fasal ape sume geng2 ofis aku duk minat sgt tengok citer
nora elena kt tv3 tu...pepagi pulak..datang je ofis...duk citer fasal episod semalam...ape kehey...ce citer..ce citer...ayat aku sewaktu duk melepak dalam pantry....ye la kan...nk tahu jugak...kan geng2 tu cop aku ketinggalan pulokkk....

sebenarnya aku nih jenis payah nak minat kat sesuatu drama ni...so aku kena dengar dulu dari citer-citer orang untuk menarik minat aku supaya nak tengok sama..kah3..ade lah kan idea aku nk kongsi citer tuh nanti..takde lah aku melopong aje bile diorang start citer...

jadinya nanti aku kenalah brentikan dulu aktiviti aku di waktu ptg time citer nora elena tuh main...aku nih lepas je waktu keje dah habis...memang aku sukeeeeee sgt pegi window shopping...hehe..dah memang jd habit kot..x beli xpe..janji aku dapat kepuasan walaupun tgk aje..

ade bagusnye jugak kan...???dari aku buang masa ntah hala kemane-mane...baik aku duduk dendiam kt rumoh tuhhh...hehe..layan tv sambil sembang menyembang...(ade ke orang nk sembang dgn aku).....ade wey...orang tuh...umi ku sayanggggg....


nora elena..!! aku akan jadi penonton setia nanti...x caye..??hahahaa...tgk je lah nanti...biarpun aku ketinggalan..orang dah lame duk feeling2 dengan citer nih..aku baru nk start...ape ade hal..janji aku tetap tengok...hehehe...ayat penyedap ati..!! 
;-P



p/s :entry merepek2 selepas sekian lame x hapdet..wuwuwu..kesian aku !!kah3

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...