Tabung Kebajikan

✿FirSt ThInG FiRsT✿


✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿
✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀

Alhamdulillah...Akhirnya misi untuk memiliki belog tercapai jugak...
Belog ini dibuat hanya untuk menyatakan ape yang aku rase sepanjang aku hidup ini...kire mcm berkongsi rasa la kan....
Ape yang terlintas dan boleh dikongsikan yang terjadi dalam hidup aku...
aku akan coretkan dan abadikan di sini.... Segala kegembiraan dan juga kesedihan.....

✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿





Tuesday, February 15, 2011

BEdEbuShHhhHh



    Dah lame sangat ku x apdet blog n wat entry baru kat sini..agak sibuk sebenarnya dengan tugasan di ofis....yang memerlukan pengorbanan masa dan tenaga...even keje ku xde la memerlukan tenaga yang extreme sgt...hanya duduk kat depan komputer ofis tu ajeee...hehehe

   Haa...nk citer skit nihh...weekend minggu lepas...ku dan ofismate..berpakat-pakat nak pergi ke air terjun...semata-mata untuk 'release tension' lah kot....plan punya plan...ingatkan tak jadi...tetapi masing-masing berubah fikiran di saat akhir...so...pegi lah kan..Seawal 9 pagi(awal ke tuu??ekeke....) ku bertolak dari umah..sebelum tu pegi 'pick-up' ofismate dulu...ku angkut sekali lagi sorang wat peneman untuk sama-sama  kuak lentang nanti...emi+ khalid...terima kasih ye sudi mengikut plan yang ntah pape nih...tp best kan..??
   erm...kak wa dan kak ma ingin polo jugakk...ape lagi...ku angguk sahaja tanda setuju..dalam hati makin ramai makin best...makin happening kan ?



Sampai je kt destinasi...sangat teruja hati nih bila melihat air terjun...nak aje terjun terus...hahaha...tp sabar dulu...kami cari pot yang baik dulu...Dah jumpa je tempat yang best...kami duduk makan-makan dulu..sementara tunggu kak wa dan kak ma sampai..kami sampai dulu ye...punye lah eksaited aku nak g 'bedebushh'...hehehe
xde BBQ bagai yerp...hanya bawak aje bekal dari umah terus..senang...sampai je terus ngappp !!



yer....sangat-sangat teruja okey...yang pasti...sangat best yerp...airnye sejuk aje taw...!!



Nampak tak keterujaan aku tu...kah3
ni baru separuh masa pertama...sesi kedua,ketiga dan seterusnya ada lagi...betapa jakunnya aku bila dah sampai ke sini.........................:) 


yeay....nak balik dah~~!!

 

lenkali nak pergi lagi....yeehaaa....
aku akan datang lagi ye.....tunggu kedatangan aku lagi...hehehe...syokk wooo~~!!

2 comments:

Norly Ramly said...

sedapnyerrrrrrrrrr..............nanti kite g deh...nok itot.....

♥Cik WaniTa BiasE♥ said...

okes...bisa d atur dong...beh giler wey...tp lau g ngn u...i think super duper beshh kot..:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...