Tabung Kebajikan

✿FirSt ThInG FiRsT✿


✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿
✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀

Alhamdulillah...Akhirnya misi untuk memiliki belog tercapai jugak...
Belog ini dibuat hanya untuk menyatakan ape yang aku rase sepanjang aku hidup ini...kire mcm berkongsi rasa la kan....
Ape yang terlintas dan boleh dikongsikan yang terjadi dalam hidup aku...
aku akan coretkan dan abadikan di sini.... Segala kegembiraan dan juga kesedihan.....

✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿✿ ❀ ✿ ✿ ❀❀✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿





Friday, December 31, 2010

KaLaU DaH TErTuLiS ia Nak JaDi...Ia tEtaP aKaN jaDi !!

owhhh...sgt2 laa very the penat arinih... :(
kejadian yg berlaku ptg td btul2 buat diriku serabut...haishhh...T___T

bos : cikwanitabiase...keta anda tayar belakang pancit...
pekerja : apekah btol citer nih wahai gerangan bos kedekut taik idung masin...kah3...
bos : iyelah..x caye..g tgk sndirikk..

SELEPAS SESI MEMBERITAHU ITUUUUU......

seorang wanita yg biase je sifatnya duduk bersimpuh smbil tgn di letak kt dagu d tepi jalan kt area parking itew...uwawawawaaa...T__T
cemana ak nk balik nihh....
gmbr menceritakan kejadian sepenuhnye...hehehe...

::


::


::


mengapa sume ini terjadi TT__TT



1 comment:

CikMakhlukBumi said...

behnye ye...ade myvidoh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...